irmaliesmalawi.reismee.nl

Onze reis krijgt nog een vervolg!

Project met een staartje…

Blijkbaar heeft onze reis meer losgemaakt dan we dachten.
Na onze thuiskomst kregen we een aanbod van Franca Swinkels van de Zorgboerderij aan de Grote Bleek te Maarheeze; of we het een goed idee vonden de opbrengst van de jaarlijkse loterij aan ons project ten goede te laten komen? Dit alles zou dan op korte termijn geregeld moeten worden want de levende Kerststal waar dit aan verbonden is, zal op 19 december al plaatsvinden.

We hebben even met elkaar overlegd en met Franca besproken dat we het gewoon gaan doen, uiteraard in overleg met Doingoood; de organisatie die niet alleen vrijwilligers ondersteund maar ook de projecten waar die vrijwilligers gaan werken financieel helpt waar het kan.

Ook kregen we naar aanleiding van ons laatste verhaaltje de vraag waarom we niet vooraf om een bijdrage hadden gevraagd. Dit hebben we bewust niet gedaan, we wilden eerst zelf kijken wat er met het geld daar gedaan wordt.

We hebben besloten ons project; House of Hope te helpen.
We hebben hun wensenlijst bekeken en we hebben een doel gekozen waar we volledig achter kunnen staan. Voedselhulp, dus voornamelijk speciale babyvoeding die voor de vaak ondervoede kindjes hard nodig is.
Nu we er zelf zijn geweest zijn we ervan overtuigd dat het geld op de juiste plaats terecht komt en er ook opvolging is, dus controle of het uitgegeven is aan waar het voor bestemd was.

Het is in ieder geval heel fijn dat met name de middenstand in Maarheeze al prijzen beschikbaar heeft gesteld voor de loterij. Ook zal Radio Horizon en Horizon TV aandacht besteden aan de Kerststal en dus ook aan ons project.

Dit alles gaat plaatsvinden op dinsdag 19 december tussen 18.30 uur en 20.00 uur aan de Grote Bleek te Maarheeze.

IEDEREEN IS DAAR VAN HARTE WELKOM, WANT IN DE KERSTSTAL IS IMMERS ALTIJD VOOR IEDEREEN PLAATS.

Mochten er mensen zijn die niet in de gelegenheid zijn daar te komen en toch een bijdrage willen doen, is er gelegenheid een bedrag te doneren via een storting op de rekening van:

Doingood te Nieuw Vennep
IBAN: NL92RABO0142116300 ovv
House of Hope Lies en Irma

Misschien tot dinsdag! (doorgeven mag, graag zelf)

Lieve groetjes van Lies en Irma

Miek

Wat een strak plan ! Jullie weten wat er nodig is, en dan komt ´t zeker goed terecht.

Truus

Succes met dit initiatief als " tijdelijke" medewerkers van het House of Hope weten jullie wel wat ze daar nodig hebben.

Ramona en Wiljan

Wat een fantastisch mooi avontuur hebben jullie beleefd en wat een prachtig doel. Heel mooi om te lezen en te zien wat voor vervolg het krijgt!
Prachtige ervaring en heel mooi om dit te lezen, echt geweldig van jullie!

Doingoood