irmaliesmalawi.reismee.nl

Klaar voor vertrek

Beste familie, vrienden en andere volgers,

Wij zijn er klaar voor...spannend! Ons avontuur kan beginnen.
We hebben gepakt...en nog eens gepakt......, we hopen dat we niks vergeten zijn!

Alvast bedankt voor alle berichten, kaartjes en appjes waarin jullie ons een mooie tijd toewensen.
Uiteraard gaan we proberen regelmatig een bericht achter te laten, maar reken niet op een dagelijkse update. We kregen gisteravond nog een bericht vanuit Malawi of we vooral zaklampen en hoofdlampen mee willen brengen, de laatste tijd was er nogal veel stroomuitval.
We zullen dan verstoken blijven van TV Radio en opladen van onze telefoons kan dus ook niet altijd.

Omdat de avond al vroeg valt (6 uur) zullen we waarschijnlijk op tijd in bed liggen, waardoor we uitgerust op ons werk aankomen! Ieder nadeel.......
We hopen morgenmiddag om 14.30uur in Lilongwe te landen, we hebben er zin in!

Groetjes Lies en Irma

Truus Verdonk

Ik wens jullie een goede reis, veel succes, plezier, en voldoening. Ik kijk uit naar jullie verhalen. Goede vlucht.✈✈

Annie en Gerard Kirkels

Wij wensen jullie vooral een geweldige tijd en hopen op een fijne reis en veel plezier en tot ziens.

john

dames een zeer goede reis toegewenst en zoals iemand vroeger altijd tegen mij zei: kiek mar uut ! of doe maar voorzichtig.

gr John

Maria

Lies en Irma,
Een super fijne reis gewenst in het verre Malawi.
Zorg goed voor elkaar en de kleine mupkes.
Knuffel en tot ziens,???Maria.

Rita

Wat een toppers! Geniet en laat dromen uitkomen! ?

Annie en Martin

Wij wensen jullie een hele goede reis, veel succes in Malawi. Maak er iets moois van en vooral genieten van de kinderen en alles wat jullie daar beleven. Tot ziens!!

Maria en Har

We wensen jullie een voorspoedige reis en een heel fijn verblijf in Malawi.
Geniet ervan, groetjes ons.

Nancy Kirkels

Liesje, geniet ervan daar. Succes met alles daar: zo gaaf dat je dit gaat doen! Tot over een paar weken ennuh: geen Afrikaan mee naar huis he! ?
Liefs Nancy

Jolanda

Em en Lies

Heel veel plezier en geniet er van
Groetjes

Conny

Eindelijk een droom komt uit. Geniet ervan

Germa

Ik wens jullie een geweldige tijd. Geniet ervan.

wil neyssen

Top dat jullie dit gaan doen, Irma en Lies. Heel veel plezier en voldoening.

Susan

Hoi tante lies! Wat vind ik het toch ontzettend mooi en stoer dat je dit doet! Ik wens je een mooie tijd daar en maak mooie herinneringen!
Geniet!! Groetjes susan

Piet en Miet.

Hoi Lies, jullie hebben het goeg naar je zin daar.
We hebben al wat foto's gezien hoe het daar is.
Geniet van de tijd die je nog hebt daar
Heel veel gr. van uit Leende.?

Doingoood