irmaliesmalawi.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Irma en Lies

Eddy Janssen

Hei lies en Irma,

Superleuke reis hebben jullie voor de boeg. En erg leuk dat we jullie kunnen volgen met foto’s en verhalen.

Gerrie en Frank

Wat leuk dat we op deze manier een beetje met jullie kunnen "meereizen". Heel veel succes en geniet ervan!

Ann

Lies en Irma,
We gaan jullie zeker volgen.
Voor nu een fijn weekend,maandag een goede reis en een super tijd in Malawi

Annie en Piet

Lies en Irma ,
Heel veel succes met jullie verblijf in Malawi .
Het zal best spannend zijn maar ook zeker de moeite waard.
Geniet er van en goede reis en later een behouden en voldane thuiskomst.
We blijven jullie volgen, het gaat jullie goed.

Mariëlle

Fijne reis en ik ga jullie zeker volgen. Maak er een Mooie reis van.
Liefs Mariëlle ?❤

Michel en Lia

Geniet van deze mooie uitdaging.

Uwe

Lies en Irma,
Vandaag is het zover...ik wens jullie een succesvolle reis!!!

Mieke

Oooohhh wat spannend! Pas goed op elkaar en super veel plezier! Tot over een maand xx

Miek

Hele goeie reis en een fijne tijd. Hopelijk kunnen jullie alles doen wat je voor ogen hebt !

Peter

Lies en Irma,
Eindelijk is het tijdstip van vertrek dan aangekomen. Ik wens jullie even hele mooie tijd in Malawi en geniet er van. Ik blijf jullie volgen.

Hannie

Hallo Lies en Irma

Fijn dat alles goed is verlopen.
Zo te horen hebben jullie al een leuke eerste dag gehad.
Het zal wel geweldig zijn met die rokken.Ik zou wel eens muus willen zijn.
Nog een fijne tijd gewenst en have fun.

Gr. Hannie

Rinie.

Hoi Irma en Lies hoorden vandaag van jullie site

Rinie meeuwissen.

Heel veel plezier we blijven jullie volgen geniet ervan
Groetjes vanuit het natte Maarheeze

Petra.

Wat een belevenis en avontuur. Maar vergeet ook niet te genieten dames. Ik ben erg benieuwd naar de volgende verslagen groetjes Petra

Doingoood