irmaliesmalawi.reismee.nl

Doingoood huisgenoten

We hadden ons vooraf niet echt een beeld kunnen vormen hoe het zou zijn om 4 weken met vreemden in een huis te wonen. Samen koken eten en boodschappen doen in wisselende samenstellingen. We wonen met 6 Nederlanders en een Noors meisje in het huis. De verblijfstijden zijn wisselend, a.s. dinsdag vertrekt de enige man in het gezelschap weer naar Nederland.
Het is kei gezellig hier en onze leeftijd speelt geen enkele rol. We hadden ook niet bedacht dat het voor hen raar was om 2 "rijpere" dames in huis te krijgen. Ze hadden het huis zelfs opgeruimd omdat wij kwamen en daar hadden ze dan zelf weer hartelijk om moeten lachen......"waar zijn we nu mee bezig??"
We zingen en dansen gewoon mee tijdens het koken en de afwas, we zijn volledig geaccepteerd als een van de club. Als we van het project komen 's middags doet iedereen even zijn of haar verhaal.
Ook op safari hebben we het heel gezellig gehad. Nu komen we al in de kerststemming, het huis is al mooi versierd met zelfgemaakte spullen.
We weten nu al dat we al die jongelui gaan missen straks.

Lies en Irma

Truus

Weer een leuk verhaal. Fijn dat jullie het daar goed naar de zin hebben, maar daar had je toch niet aan getwijfeld toch? Gisteren was het hier in Nederland shit weer. De hele dag van de morgen tot de avond plensende regen.???? geniet er nog even van. Groetjes

De Westphals

Hallo dames
Fijn weer te horen dat jullie heelhuids van safari zijn terug gekomen .
De medebewoners zullen jullie wel gemist hebben en wat is leeftijd.
Oud van huid maar jong van geest daarvan houden ze meest .
Groetjes en geniet nog .

De Thijsjes

Hallo iedereen,
Kan me best voorstellen dat jullie elkaar straks
gaan missen. Geniet nog van de laatste week
en de gr. aan jullie allen daar.

Hetty

Leuke foto. Gelukkig dat er internet en whatsapp is. Dan kunnen jullie toch nog met elkaar in contact blijven. Blijf me verbazen hoe snel de tijd gaat. Maak er nog een paar mooie dagen van!!!!! Dikke knuffel ?

Mariet

Hallo Meisjes.
Jullie zullen het nog moeilijk krijgen als jullie afscheid moeten nemen. Dat worden tranen..
Groetjes
MARIET

Marianne

Het feit dat jullie allemaal daar zijn zegt genoeg, warme mensen met oog voor een ander. En jullie zijn gewoon gezellig?.
Nog een hele goede week!
Groetjes Marianne

Chester

Bijzondere verhalen. Moet een hele ervaring zijn.

Flip en rita

Hoi lies en Irma
Wat een onvergetelijke ervaring. Knap hoor. En als je jong van geest bent pas je bij alle leeftijden!
Geniet nog van de laatste dagen.
Tot in Nederland !

Truus

Weer een geweldig verhaal, wat een kleurige lappen opde markt! Wat een dotjes van kinderen. Het zal wel even emotioneel zijn om afscheid te nemen , even knuffelen en dan is het al weer tijd om het koffer in te pakken. Nu gaat de tijd snel. Wat leuk Lies om ook een foto te zien waar je lachend op staat.??.
Ik wens jullie een goede vlucht en zie jullie bij thuiskomst,??

Doingoood